kehidupan ni tak menentu ada masa kita gembira ada masa kita sedih . apapun kita mestilah teruskan kehidupan kita hingga ke akhir hayat kita . janganlah terlalu gembira sangat di dunia ini kita hanyalah sementara sahaja di dunia ni , kita tak tahu apa akan jadi selepas kita mati . ingatlah siapa yang menghidupkan kita dan siapa yang akan mematikan kita ;)

Dec 7, 2011

kawan :)




hari ni hari khamis pukul 1.50pagi aku sorg2 dlm bilik lg mcm biasa aku akan bukak laptop online dalam keadaan yg gelap dengar lagu mat saleh .hehe..bukak lagu kuat2 melalak sorg2 depan lappy aku ni smbil tengok gmbr bakal isteri aku :D
tapi pagi ni kan aku rasa sunyi sangat dengan bunyi kipas angin dlm bilik aku ni smbil mendengar lagu aku terfikirkn kehidupan aku skrg ni x tawu larh kenapa aku rasa susah hati sangat smbil merenung nasib aku memikirkan masa hadapan aku bilalah aku boleh jadi kaya mcm org2 yg kt luar sana 2 ..tp x pew walau pown aku x berharta aku bukanlah org yg kaya tp aku bersyukur dgn apa yg aku ada skrg ni ..aku bhagia sgt sb org2 yg aku syg org2 yg aku suka selalu ada di sisi aku ni ,jenis aku ni x memilih kawan x kesah larh kau spew kau truk mcm mane sekali pown aku akn ttap kawan sb aku lebih suka berkawan drpda bermusuh tp sesetengah org yg kt luar sana 2 yg bajet hot bajet dia perfect dia rasa dia dh ckup bagus sombong dgn aku x nk bertegur dgn aku x pew aku x kesah pown aku x rugi papew sb korg yg akn rugi nnti kawan untuk bergurau senda gelak bersama mmg banyak kawan yg nk happy2 jew mmg ramai tp korg penah jumpa tak kawan yg menangis untuk korg yg selalu memberi semangat dkat korg waktu korg susah dia akn tolong kalow dia boleh tolong kawan sejati larh katekan susah kan nk criw ..huh zaman skrg ni banyak kawan yg makan kawan betol x ? dkat cniw aku nk tunjuk dkat korg kawan aku yg sentiasa bersama aku susah senang bersama :)


{fakhri atau pown nama panggilan eki dia ni kelakar gelak sama style dgn aku banyak larh benda yg sama dgn aku sb aku dr kecil dgn dia susah senang bersama banyak sgt kenangan aku dgn dia dn byk jgak rahsia aku dgn dia hanya dia sorg jew yg tawu time aku susah kalo ada apa2 masalah selalu aku lpak dgn dia sb kalo aku lpak dgn dia semua masalah aku akn hilang .}

{yg ni shafie nama panggilan acai aku suka dia sb dia x pernah berkira dgn aku suka buad kjew gila dgn dia ,dia ni.selalu masuk air seronok kalo lepak dgn dia ,dia ni kan kalo tdow x engat dunia selagi x dew org kejut dia slagi 2 lah dia akn tdow.haha}

{yg ni hafiz nama panggilan pipo dia ni suka sgt kcow aku suka buad lawak time aku ssh kew aper dia msti tlg aku nk pergi mana2 msti dia akn ajk aku..suka belanja aku makan atau minum x pernah berkira dgn aku .}

{yg ni khairul nama panggilan erol yg ni aku suka kawan dgn dia sb otak dia gila sikit.haha..dia ni funny sangat  banyak bercakap kdg2 2 smpai aku tak larat nk dgr dia bercakap yg ni slalu tlg aku kalo ada papew mslh aku selalu jgak larh minx tlg dgn dia dia x kn pernah x tlg aku walau pown susah mcm mane dia akn tlg jgak suka kawan dgn dia} 

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca , Sila Tinggalkan Komen ♥

No comments:

© BLOGGER ORIGINAL , VERIFIED OFFICIAL BY AIMAN MALEK ®