kehidupan ni tak menentu ada masa kita gembira ada masa kita sedih . apapun kita mestilah teruskan kehidupan kita hingga ke akhir hayat kita . janganlah terlalu gembira sangat di dunia ini kita hanyalah sementara sahaja di dunia ni , kita tak tahu apa akan jadi selepas kita mati . ingatlah siapa yang menghidupkan kita dan siapa yang akan mematikan kita ;)

Dec 2, 2011

5 Cara Pikat Hati Lelaki

Rupa-rupanya ramai jugak kaum gadis yang singgah di blog ni.. Jadi, saya nak kongsikan pulak beberapa tip untuk memikat lelaki. Mesti ramai gadis di luar sana yang menganggap penampilan fizikal seperti cantik dan seksi adalah senjata yang paling power untuk memikat hati lelaki. Tapi, kecantikan tu sebenarnya tak memberi apa-apa makna besar untuk memastikan hubungan yang diikat tu akan erat selamanya .Selidiki beberapa tip ini. Boleh dikatakan inilah skill paling power untuk memikat hati lelaki .
  1. Terima lelaki seadanya
    * Korang kena tahu yang lelaki bukanlah individu yang sempurna. Korang pun macam tu. Ada jugak terselit sedikit kelemahan di sebalik kekuasaan mereka sebagai lelaki. So, korang janganlah kecik hati atau merungut kalau ada apa-apa perkara yang tak dapat lelaki tunaikan.
  2. Gadis perlu hargai lelaki
    * Try fahami perangai bf korang. Konfem lah ada perangai diorang yang korang tak suka kan? Tapi, janganlah tunjuk sangat yang korang stress bila berhadapan dengan perangai si dia yang korang tak suka tu. Lebih elok kalau korang saling memahami dan menerima kelemahan satu sama lain.
  3. Give and Take
    * Dalam apa saja perkara, korang mesti sanggup member lebih banyak dari menerima. Bukan lah nak memanjakan lelaki atau jadi hamba cinta. Tapi tak salah kalau sekali sekala korang cuba hargai bf korang ni.. Tak kan la sentiasa nak dilayan macam tuan puteri?
  4. Lelaki & Kejujuran
    * Kalau korang tak percayakan bf korang, jangan la nak expect dia akan percaya kat korang. Korang kena tahu yang lelaki akan setia bila dia dah sayangkan korang 100% . So, tak perlu risau bila dia keluar atau lepak dengan kawan2. Korang pun perlukan ruang untuk berkawan kan?
  5. Hormatilah lelaki
    * Lelaki ni menghormati wanita sebagai insan yang lemah dan perlu dilindungi. Terutama bila sedang bercinta, hormat dan saying lelaki pada korang akan lebih tebal. So, korang pun kena la jadi macam tu. Hormati diorang sebagai individu yang melindungi korang dan menjadi tempat korang bergantung harap. Kalau lelaki yang tak hormat atau kasar dengan wanita dikatakan dayus, perempuan macam tu nak digelar apa pulak ea?   

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca , Sila Tinggalkan Komen ♥

No comments:

© BLOGGER ORIGINAL , VERIFIED OFFICIAL BY AIMAN MALEK ®