kehidupan ni tak menentu ada masa kita gembira ada masa kita sedih . apapun kita mestilah teruskan kehidupan kita hingga ke akhir hayat kita . janganlah terlalu gembira sangat di dunia ini kita hanyalah sementara sahaja di dunia ni , kita tak tahu apa akan jadi selepas kita mati . ingatlah siapa yang menghidupkan kita dan siapa yang akan mematikan kita ;)

Dec 21, 2010

zaman kanak-kanak :)

korang sume mesti lah ader zaman kanak-kanak kan andai kata kalau ada pilihan kau orang semua diberikan peluang untuk kembali pada zaman kanak-kanak korang nak tak?mestilah korang nak kan,huh best glew kalo jadi budak kecik kan x payah nk pikir ape-ape masalah pown dalam kepala otak ingat nk maen jew time kecik-kecik x payah nak pikir benda laen dah.haha.. duit pown mak ayah bagi makan minum,baju,seluar semuanya ditanggung..kalau kecik-kecik boleh manja-manja kalau buat salah pown x dew orang nak marah kalo dh besar ni buat salah sikit kena marah.haha.ish kalaulah aku dapat jadi kanak-kanak ^_^

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca , Sila Tinggalkan Komen ♥

2 comments:

zairul said...

kalo aku nak sangat2 weyh kembali ke zaman kanak2..
seronok dowh... mase kecik2 dulu selalu kene tarik telinga ngan mak aku sbb aku suke main2..haha.. nasib telinga aku tak panjang...

Aiman Malek said...

tawu x pew best doe zaman kecik2 dluw.haha..

© BLOGGER ORIGINAL , VERIFIED OFFICIAL BY AIMAN MALEK ®