kehidupan ni tak menentu ada masa kita gembira ada masa kita sedih . apapun kita mestilah teruskan kehidupan kita hingga ke akhir hayat kita . janganlah terlalu gembira sangat di dunia ini kita hanyalah sementara sahaja di dunia ni , kita tak tahu apa akan jadi selepas kita mati . ingatlah siapa yang menghidupkan kita dan siapa yang akan mematikan kita ;)

Dec 21, 2010

on9 di Al-madinah

movie time :)


erol muka yang agak mengantuk mata yang layu masih lg boleh on9.haha..

mamat ni aku pelik btoi dia ddk sbelah aku x habis2 dok snap gmbr dia..enset aku penuh dgn gmbr dia ja.haha..mungkin dia bosan kowt asyik aku jew on9 dia x dpt2 nk on9.haha..




 huh aku dh lah x tdow sehari boleh plak dengan rela hatinya g melepak penat btoi tp x pa demi kawan aku,aku sanggup korbankan masa tidur aku..haha..best doe kalau korg kenal dua ekor mamat kt ats ni dye org best aku pown x taw dekat mana bestnya.haha..kalau nk lepak lagi ajaklah aku,,aiman x kisah walaupun aiman kena korbankan masa tidur aiman.haha..





♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca , Sila Tinggalkan Komen ♥

No comments:


© BLOGGER ORIGINAL , VERIFIED OFFICIAL BY AIMAN MALEK ®