kehidupan ni tak menentu ada masa kita gembira ada masa kita sedih . apapun kita mestilah teruskan kehidupan kita hingga ke akhir hayat kita . janganlah terlalu gembira sangat di dunia ini kita hanyalah sementara sahaja di dunia ni , kita tak tahu apa akan jadi selepas kita mati . ingatlah siapa yang menghidupkan kita dan siapa yang akan mematikan kita ;)

Dec 17, 2010


kalau orang cakap nama time square atau pavilion mesti semua org tahu pelik tak?mesti lah semua orang tawu mane taknye kalau nk hang out jea mesti hang out dkt cniw aduh x dea tempat laen kew nk pergi serius aku ckp bosan glew tempat ni sebab aku pown dluw asyik melepak dkt cniw jea mcm org bodoh kan.haha..skrg ni aku suka lepak kt umah ha lagi best kan?btol tak.haha..hanya budak-budak hot jea yg lepak kt tempat mcm ni..aku tak hot mcm kau orang..:P,
♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca , Sila Tinggalkan Komen ♥

4 comments:

Fatin Latiff said...

siot aiman perli aku

Aiman Malek said...

mane ader doe.haha..

nursyahirah said...

p TS best.. sebab baju die cantik + murah.

Aiman Malek said...

hehe..yew larh ira :)


© BLOGGER ORIGINAL , VERIFIED OFFICIAL BY AIMAN MALEK ®