kehidupan ni tak menentu ada masa kita gembira ada masa kita sedih . apapun kita mestilah teruskan kehidupan kita hingga ke akhir hayat kita . janganlah terlalu gembira sangat di dunia ini kita hanyalah sementara sahaja di dunia ni , kita tak tahu apa akan jadi selepas kita mati . ingatlah siapa yang menghidupkan kita dan siapa yang akan mematikan kita ;)

Dec 16, 2010

Kenangan Sekolah :)









rindu dkt korg semua korg semua mmg best glew kelas yg paling gempak dkt smkbs(2)..korg semua sporting mmg x boleh lupakan kenangan sekolah aku dgn korg semua,mmg best glew korg selalu buat aku happy bler aku sedih korg selalu beri semangat dkt aku skew buat lawak..sedih glew tahu-tahu ktew semua dh habis sekolah kan x boleh lagi nk dduk same2 mcm ni lepas ni mesti susah nk jmpe korg  semua dh keje g smbg blajar urmmm..aku rindu kt korg semua..i miss u all..boleh x ktew bersama lagi?kan best kalau tahun depan ktew sekolah lagi boleh jmpe dduk same2 boleh ponteng kelas g makan dkt luar seronok doe..tp semuanya dh berlalu hanya tggal kenangan :(
♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca , Sila Tinggalkan Komen ♥

No comments:


© BLOGGER ORIGINAL , VERIFIED OFFICIAL BY AIMAN MALEK ®