kehidupan ni tak menentu ada masa kita gembira ada masa kita sedih . apapun kita mestilah teruskan kehidupan kita hingga ke akhir hayat kita . janganlah terlalu gembira sangat di dunia ini kita hanyalah sementara sahaja di dunia ni , kita tak tahu apa akan jadi selepas kita mati . ingatlah siapa yang menghidupkan kita dan siapa yang akan mematikan kita ;)

Dec 19, 2010

knape!!!

huh ariw ni aku sedih glew dh la rindu dkt dye 2 hari x chatt boleh plak dye buat mcm ni dkt aku rase mcm nk menangis..x pea lahh mungkin salah aku kowt aku x penah pown salahkan dye sb aku sayang dye tp dye x nmpk dye ckp aku dh berubah..memang nasib aku mcm ni kowt knape  lahh..aduhh aku sayang dye tp urmmm dye x nampakkah cinta aku dkt dye dye x nampak kew aku syg dye..aku ni milik dye..ishh..malas la nk ckp byk2..bye....
♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca , Sila Tinggalkan Komen ♥

No comments:


© BLOGGER ORIGINAL , VERIFIED OFFICIAL BY AIMAN MALEK ®