kehidupan ni tak menentu ada masa kita gembira ada masa kita sedih . apapun kita mestilah teruskan kehidupan kita hingga ke akhir hayat kita . janganlah terlalu gembira sangat di dunia ini kita hanyalah sementara sahaja di dunia ni , kita tak tahu apa akan jadi selepas kita mati . ingatlah siapa yang menghidupkan kita dan siapa yang akan mematikan kita ;)

Feb 10, 2011

masalah tidow :)

aiissh bila dh biasa x tdow malam mesti kalow nak tdow x boleh kalau dpt tdow pown sekejap jew..tp bila siang jew mesti mengantok best jew tdow dh terbalik dah life aku,orang tdow malam aku tdow siang semuanya gara2 internet lahh ni kalau x dew internet aku tdow cukup jew.huhu..korg yang glew internet glew fb msti senasib dgn aku kan.haha..adew tips x nak tdow mlm skrg ni mlm asyik berjage jew dh macam hantu.haha..kalau korg adew carew2 nak tdowkan aku di waktu mlm bg taw aku erk. :D
♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca , Sila Tinggalkan Komen ♥

2 comments:

miss elle :) said...

HAHA. same with me laa.
gila susah nak tidur malam.
even though esok pagi ade benda penting still time malam mesti tidur lambat gila. :D

Aiman Malek said...

tawu x pew lepas 2 ngantok :D


© BLOGGER ORIGINAL , VERIFIED OFFICIAL BY AIMAN MALEK ®