kehidupan ni tak menentu ada masa kita gembira ada masa kita sedih . apapun kita mestilah teruskan kehidupan kita hingga ke akhir hayat kita . janganlah terlalu gembira sangat di dunia ini kita hanyalah sementara sahaja di dunia ni , kita tak tahu apa akan jadi selepas kita mati . ingatlah siapa yang menghidupkan kita dan siapa yang akan mematikan kita ;)

Feb 16, 2011

demam ;(

aiishh x skew btol aku bila demam kan x best doe rasa badan lemah x  bermaya x blh nk buad papew pown naseb baek lahh mak aku adew bila aku sakit jew mesti mak aku yg jage aku mak aku bg aku makan ubat jiram kepala aku dgn air asam jawa buat air limau dkt aku mcm mane lahh nnti kalow mak aku dh x dew sapew lahh yg akn jage aku bila aku sakit nnti papew pown aku sayang mak aku.:)
♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca , Sila Tinggalkan Komen ♥

No comments:


© BLOGGER ORIGINAL , VERIFIED OFFICIAL BY AIMAN MALEK ®