kehidupan ni tak menentu ada masa kita gembira ada masa kita sedih . apapun kita mestilah teruskan kehidupan kita hingga ke akhir hayat kita . janganlah terlalu gembira sangat di dunia ini kita hanyalah sementara sahaja di dunia ni , kita tak tahu apa akan jadi selepas kita mati . ingatlah siapa yang menghidupkan kita dan siapa yang akan mematikan kita ;)

Aug 19, 2011

lama aku x update blogg aku rindu pulak dkat blogg aku..sorry lahh sebab lama x update aku malas nk taip lah x larat.hehe..skrg ni bulan puasa alhamdulillah tahun ni aku dh berbubah x mcm tahun2 lepas aku asyik tggal puasa jew selama 19 hari puasa ni baruw sehari aku tggal :)  .. ..baruw2 ni aku sedih sgt x penah pown aku jd mcm ni sblm ni semuanya sebab sorg perempuan ni patah glew hati aku terluka rasa sakit sgt hati aku ni tiap2 hari aku menangis sb dia tp x kn lah aku nk tunjuk dkt korg yg aku ni menangis kan malulah..haha..aku x sangka dia snggup buad mcm ni dkt aku semuanya dia nk salahkan aku ..ish lupakan jew lah benda dh terjadi so x payah nk ungkit2 lgy..skrg ni aku dh rasa okay dh ,dh dpt lupakan semuanya mulakan hidup baruw bukak buku baruw lupakan kenangan yg buruk penah terjadi dlm hidup aku yeahh aku happy sgt skrg ni ...raya dh nk dkt kan rasa sedih pown ade jgak rase mcm x nk raya jew..sjak umur aku 9tahun aku raya tanpa ayah aku x sangka ayah aku pergi meninggalkn aku cepat sgt kalo yew pown tggulah aku besar ckit sedih sgt aku rindu ayah aku rindu masa aku kecik2 dluw..ayah aku dluw rapat sgt dgn aku dlm byk2 anak ayah aku mak aku ckp akulah anak yg dye plg syg skali..korg semua patut bersyukur sb korg semua ada ayah dan ibu so janganlah korg sakitkan hati ayah korg atau pown ibu korg sementara dia org ni masih ada buadlah dia org bhagia :) ..aku skrg ni bekerja alhamdulillah kerja yg aku dpt ni best sgt gaji pown okay lah boleh dapat 2 ribu setengah dlm sebulan masyuk kan :D ..korg nk tawu aku kejew apew ? ?

ni lah kejew aku skrg aku installer jew g rumah customer install unifi ni dkt rumah dia org pening jgak lah sebab nanti aku nk kena jumper2 wayar dekat luar rumah nk sambungkan line telefon  dgn internet..
 
nanti tiap2 pagi tm akan bg benda ni dkt aku benda ni ddk dlm kotak so kena bwk lah kalo ada byk order sakitlah aku.haha..
ni package dye kalo korg nk pasang dkt rumah korg boleh lah tp dia ada tempat2 tertentu jew tempat yg blom ada unifi 2 kena sabar lah . :)






♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca , Sila Tinggalkan Komen ♥

No comments:


© BLOGGER ORIGINAL , VERIFIED OFFICIAL BY AIMAN MALEK ®