kehidupan ni tak menentu ada masa kita gembira ada masa kita sedih . apapun kita mestilah teruskan kehidupan kita hingga ke akhir hayat kita . janganlah terlalu gembira sangat di dunia ini kita hanyalah sementara sahaja di dunia ni , kita tak tahu apa akan jadi selepas kita mati . ingatlah siapa yang menghidupkan kita dan siapa yang akan mematikan kita ;)

Jul 11, 2011

Mencari ketenangan


aku ingin mencari ketenangan ,aku nk hidup yg aman damai dan bhagia di samping keluarga dan sahabat-sahabat aku..aku cuba untuk lari dr semua masalah yg aku hadapi skrg ini byk sgt masalah dlm life aku tp korg x nampak aku cuma x nak bg tawu korg..papew pown hdup aku msti diteruskan rancangan untuk life aku di masa hadapan aku dh rancang so lpas ni kalo aku tiba2 aku dh bukak bisness aku dh blh pkai kereta aku dh adew rumah sendiri korg semua jgn terkejut sb aku dlm diam2 sedang merancang sesuatu dlm life aku benda ni korg semua x kan nampak sb aku x tunjuk dkt korg semua satu hari nanti semuanya akan menjadi kenyataan yeeaahh..skrg ni aku cuma perlu relax dluw aku nk mencari ketenangan dlm life aku..


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca , Sila Tinggalkan Komen ♥

No comments:


© BLOGGER ORIGINAL , VERIFIED OFFICIAL BY AIMAN MALEK ®