kehidupan ni tak menentu ada masa kita gembira ada masa kita sedih . apapun kita mestilah teruskan kehidupan kita hingga ke akhir hayat kita . janganlah terlalu gembira sangat di dunia ini kita hanyalah sementara sahaja di dunia ni , kita tak tahu apa akan jadi selepas kita mati . ingatlah siapa yang menghidupkan kita dan siapa yang akan mematikan kita ;)

Aug 22, 2011

diri,hati dan perasaan aku tiada siapa yg tahu ;(

hari ni hari yg paling sedih sekali dlm hidup aku  x pernah aku menangis mcm ni menangis teresak-resak sampai x benti2 aku pkir pasal kehidupan aku dkat dunia ni kenapa semua ni terjadi dkat aku ..kenapa semua ni harus berlaku dkat aku!!!..YA ALLAH aku x kuat nak menghadapi semua dugaan yg kau beri padaku ini aku tak sanggup lagi kenapa hidup aku harus jadi macam ni kenapa tolonglah jawab soalan hambamu ini kalo engkau mendengar semua doa2 aku terhadapmu..masalah yg kau beri padaku ini aku tak boleh nk cerita dkt spew2 aku hanya mampu menangis dan meminta pertolongan darimu YA ALLAH ..aku hanya mampu pendam dalam hati aku semua yg ingin aku luahkan terbuku dlm hati aku ini tak sesiapa yg tawu..dh lama hambamu ini bersabar ramai orang ingat aku ni bhagia happy tp itu semua hanyalah luaran diri aku dalaman aku siapa tawu luaran aku gembira gelak ketawa semua tp dalaman aku ini menangis setiap kali aku happy..aku x tawu nak ckp aper lgy aku dh buntu.. :( :( :( :( :(


sampai bila aku nk jadi mcm ni ???

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca , Sila Tinggalkan Komen ♥

No comments:


© BLOGGER ORIGINAL , VERIFIED OFFICIAL BY AIMAN MALEK ®