kehidupan ni tak menentu ada masa kita gembira ada masa kita sedih . apapun kita mestilah teruskan kehidupan kita hingga ke akhir hayat kita . janganlah terlalu gembira sangat di dunia ini kita hanyalah sementara sahaja di dunia ni , kita tak tahu apa akan jadi selepas kita mati . ingatlah siapa yang menghidupkan kita dan siapa yang akan mematikan kita ;)

Mar 9, 2011


huh bila aku tgk gambar ni aku mesti teringat dekat kawan2 aku masa zaman sekolah dluw masa ni aku form 4 mmg best sgt time ni ktew org slalu bersama buat kejew 4time di hujung mggu kita org nk cari duit poket sendiri faham2 la kn kalaw zaman sekolah dluw kita semua sengkek jew duit kosong so bila buat kejew ni adew lahh duit ckit senanglah nk kuar g manew2 x yah nk nyusahkn mak bapak ktew kn.haha..skrg ni badrul masuk plkn x balik2 lg sarip adew lg dye kejew aper tah skrg ni syahmi dgn syamir  x tawu aku mana dia org menghilang x nmpk btg hidung pown eki 2 biasa la dia rakan yg plg rapat dgn aku dia always dgn aku kejew pown same dgn aku kalaw kau org lepak dgn ktew org korg mesti nk tergelak sb kita org dua ni style gelak kita org dh la nk dekat sama sorg gelak mcm doreamon sorg lg mcm nobita.haha..ktew org skew gelak skew cerita2 karut skew bahan org ..haha..korg kalaw lepak dgn kita org dua mesti jd gila.:DD 

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca , Sila Tinggalkan Komen ♥

No comments:


© BLOGGER ORIGINAL , VERIFIED OFFICIAL BY AIMAN MALEK ®