kehidupan ni tak menentu ada masa kita gembira ada masa kita sedih . apapun kita mestilah teruskan kehidupan kita hingga ke akhir hayat kita . janganlah terlalu gembira sangat di dunia ini kita hanyalah sementara sahaja di dunia ni , kita tak tahu apa akan jadi selepas kita mati . ingatlah siapa yang menghidupkan kita dan siapa yang akan mematikan kita ;)

Mar 7, 2011

cahaya
 hujan
berikan aku cahaya berikan aku hujan berikan aku peluang untuk aku teruskan kehidupan ini itulah yg aku belajar dr filem 3 idiots..filem ni banyak mengajar aku supaya tidak berputus asa untuk meneruskan kehidupan ini x kisahlah kalau kita gagal sekali tetapi kita jangan putus asa sb byk lg peluang yg menanti kita kalau kita dapat peluang tu capailah ia secepat yg mungkin sb nnti kita jugak yg akn rugi ..filem 3 idiots ni sedih,lawak kisah cinta pown ada jugak mmg best filem ni laen dr yg laen kita x dpt nk jangka apa yg akn berlaku dlm filem ni..filem ni buad aku ketawa buad aku menangis tapi yg plg best ending dia dalam tgh sedih2 2 last ending dia buad aku ketawa balik :)  ...filem ni byk mengajar aku tentang kehidupan byk memberi semangat pada aku ..pada korg yg blom tgk lg tgk lahh erk filem ni :)


 

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca , Sila Tinggalkan Komen ♥

No comments:


© BLOGGER ORIGINAL , VERIFIED OFFICIAL BY AIMAN MALEK ®