kehidupan ni tak menentu ada masa kita gembira ada masa kita sedih . apapun kita mestilah teruskan kehidupan kita hingga ke akhir hayat kita . janganlah terlalu gembira sangat di dunia ini kita hanyalah sementara sahaja di dunia ni , kita tak tahu apa akan jadi selepas kita mati . ingatlah siapa yang menghidupkan kita dan siapa yang akan mematikan kita ;)

May 9, 2011

gara2 lari dari polis 29/2/2011 !!!

best tak muka aku ?haha ..first time muka aku jadi macam ni gara2 polis siot btol ..aku nk kongsi lahh ctew ni dgn korg kn pada satu malam aku keluar dengan kawan aku naek motor kawan aku memandangkan kawan aku ni x dew lesen so aku lahh yg drive motor dia..motor dia roadtax dh mampus tahun lepas tp mengikut kata aku hari isnin mana ada polis so jalan jew lahh ke kl nk pergi danau beli barang ckit  so aku pown bawak lahh motor macam biasa jalan clear jew sampai satu traffic light dekat jalan green wood 2 sunyi semacam jew lengang x dew ketew atau motor pown yg lalu masa 2 dh pukul 12 so aku ingat semua dh tdow lahh sebab esk nak kejew kn kebetulan pulak masa 2 traffic light warna hijau so aku pown laju jew lahh tiba2 aku tgh cahaya berkelip-kelip lepas 2 byk gila motor kena tahan adew lahh dalam 20biji motor kowt aku dgn hati kering pown patah la balek x nk kena saman punya pasal aku patah balik x sangka pulak ada polis meyorok dalam semak samun terkejut aku tiba2 polis kuar dari semak samun suh aku patah balik g dekat roadblock 2 aku dh lari dr roadblock dh patah balik x kan lahh aku nk pergi dekat polis 2 balik kn memang x kan lahh..haha..masa 2 ada lahh 6 orang polis kowt yg kepong aku perrrgghh aku dgn hati kering rilek jew change gear rendah terus pecut polis 2 semua nak sepak aku tp x jd sebab aku pown dh standy kaki aku nak hayun polis 2 takut polis 2 nk sepak aku lawak btol.haha..dh 5 org polis aku dh lepas sampailah yg terakhir x sangka pulak aku yg last 2 dh standby kayu nak pukul aku sb time 2 aku tgk bawah jew x tgk ats yew larh takut polis 2 nk sepak aku kn sampai yg last 2 kayu melekat dekat muka aku siot btol sakit gila pening sekejap lahh aku time 2 dengan wizer helmet aku pecah pegang jew muka aku byk gila darah kuar takut aku ingatkn muka aku ni dh cacat naseb lahh x teruk sangat cuma bibir aku jew yg luka banyak so lepas ni aku nk pesan dkt korg kalo nk drive motor @ kereta biarlah semua lengkap k jangan jd mcm aku ni x pasal2 kena kayu dekat muka.haha..lg pown aku benci polis aku x suka doe polis rasa mcm nk bunuh jew polis naseb lahh aku x dew pistol kalo aku adew pistol dh lame aku tembak..haha..dh panjang aku tulis ni e2 jew kowt aku nk ctew :)

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca , Sila Tinggalkan Komen ♥

No comments:


© BLOGGER ORIGINAL , VERIFIED OFFICIAL BY AIMAN MALEK ®