kehidupan ni tak menentu ada masa kita gembira ada masa kita sedih . apapun kita mestilah teruskan kehidupan kita hingga ke akhir hayat kita . janganlah terlalu gembira sangat di dunia ini kita hanyalah sementara sahaja di dunia ni , kita tak tahu apa akan jadi selepas kita mati . ingatlah siapa yang menghidupkan kita dan siapa yang akan mematikan kita ;)

Apr 11, 2011




asal lahh kebanyakan korg minat sgt dgn bnda ni?aku pelik btol larh.haha..cbew korg ctew apew yg bestnye aku nk tahu jugak pelik btol zaman skrg ni yang plg aku pelik kalau aku nmpk korg bwak patung ni kuar berjalan mcam manusia pulak patung ni.hehe..ntah lahh lantak korg la bukan diri aku pown e2 korg punya minat kan nk buat macam mane.haha..
♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca , Sila Tinggalkan Komen ♥

2 comments:

yaya said...

sbb bnde tuh comel ><

akira ~~ the simple pers0n said...

cbb pt0ng ny c0mell gilak gilak ! hahaa ..

© BLOGGER ORIGINAL , VERIFIED OFFICIAL BY AIMAN MALEK ®